رفتم که دگر...



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


you are my life

bos bos

رفتم که دگر نگه به رویت نکنم

            گر قبله شوی سجده به رویت نکنم          

    گر دسته گلی شوی وآیی به برم  

  بردارم و بگذارم و بویت نکنم  

              عاشقی چیزی برای هدیه نیست

                طرح دریاو غروب و گریه نیست

               عاشقی یک کلبه ویرانه نیست

             صحبت از شمع وگل وپروانه نیست

              عاشقی تنهای تنها یک تب است

            بی تو مردن در سکوت یک شب است       

                                         

قصد من نیت آزار نبود

جنس من در خور بازار نبود

جنسم از خاک و دلم خاکی تر

روح من از تو ز من شاکی تر

جنسم از رنگ طلا بود ونه از جنس طلا

دل گرفتار بلا بود وسزاوار بلا               

                       

زرد است که لبریز حقایق شده است

تلخ است که با مرگ موافق شده است

عاشق نشدی وگرنه می فهمیدی

پائیز بهاریست که عاشق شده است

                         



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:,ساعت17:22توسط aram | |